پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3334
-
الف
+

پایان نمایشگاه عکس «آفتاب کرامت»‌

نمایشگاه عکس‌های منتخب جشنواره «هشت» طی ۱۰ روز برپایی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، با بیش از هزار بازدیدکننده به کار خود خاتمه داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، نمایشگاه عکس‌های منتخب دو دوره جشنوار «هشت» که همزمان با آغاز دهه کرامت در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برپا شده بود، ۲۳ تیرماه به کار خود خاتمه داد.

در این نمایشگاه که افتتاح آن با حضور محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی-هنری امام رضا(ع)، و حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، همراه بود، بیش از ۵۰ عکاس منتخب جشنواره «هشت» در معرض بازدید مخاطبان و عموم مردم قرار گرفت.

این نمایشگاه در سالن «اندیشه جوان» واقع در صحن مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد و همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ پذیرای زائران و مجاوران آستان بود.

به گفته وجیه‌اله شیرمحمدی، دبیر این جشنواره، مشاهدات میدانی و آمارها نشان می‌دهد بیش از هزار نفر طی ۱۰ روز از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی افزود: همزمان با این نمایشگاه، منتخبی از عکس‌های «هشت» در دو ایستگاه پرتردد مترو (فردوسی و انقلاب) هم برپا شد که بازدید چندده هزار نفری به همراه داشت.

ه خ/م گ

نظر شما
ارسال نظر